Segítség kérése
Tisztelt Felhasználónk!
Amennyiben az alkalmazás használata során hibát tapasztal, vagy az alkalmazás működtetéséhez, regisztrációhoz segítséget igényel, úgy kérjük, hogy vegye fel velünk a kapcsolatot:
E-mail: info@gyongyosapp.hu
Telefonos ügyfélszolgálat: +36 37 510 310
Gyakran Ismételt Kérdések:
- Miért ilyen bonyolult a regisztráció? Az alkalmazás kizárólag Gyöngyös Város Önkormányzata közigazgatási területén található lakosok részére biztosítja az alkalmazás speciális funkcióit (VÁroskártya, Ügyek, Részvételi költségvetés, Szolgáltatások). A regisztráció során így szükséges ellenőriznünk a lakcím tényét.
- Miért van ennyi kipipálandó mező a regisztráció során? A hatályos adatvédelmi törvények miatt szükséges a felhasználók beleegyezését kérnünk az alkalmazás adatkezelési szabályzata, általános szerződési feltételei és életkor nyilatkozat tekintetében
- Mi történik ha Apple vagy Google fiókkal regisztrálok? Ebben az esetben is szükséges megadni a regisztrációs űrlapon szereplő kiegészítő adatokat.
- Regisztráltam, de még nincs városkártyám, hol találom? A regisztrációkat ellenőrizzük, az ellenőrzések elvégzése gyors. Lezárt és jóváhagyott regisztrációt követően érhető el a városkártya a Városkátya modul \ Városkártyám almenüben, vagy a képernyő jobb alsó lebegő ikonra kattintással.
- Hogyan tudok bejelentéseket tenni az Ügyeknél? Ehhez regisztrációra van szüksége. A regisztráció elvégzését követően az Ügyek\Új bejelentés űrlapot szükséges kitölteni.
- Mi a teendőm, ha törölni akarom regisztrációmat? Ebben az esetben kérjük, hogy a Fiók adatok menün belül válassza ki a Fiók törlése gombot. A fiók törléshez megerősítő e-mail kerül kiküldésre regisztrációja során megadott e-mail címére. Az e-mail kézhezvételét követően kérjük erősítse meg törlési szándékát. Fiókjának törlésével egyidőben adatait anonimizáljuk.
Gyöngyös, 2024.04.01