Segítség kérése

Tisztelt Felhasználónk!

 

Amennyiben az alkalmazás használata során hibát tapasztal, vagy az alkalmazás működtetéséhez, regisztrációhoz segítséget igényel, úgy kérjük, hogy vegye fel velünk a kapcsolatot:

E-mail: info@gyongyosapp.hu 

Telefonos ügyfélszolgálat: +36 37 510 310

 

Gyakran Ismételt Kérdések: 

  1. Miért ilyen bonyolult a regisztráció? Az alkalmazás kizárólag Gyöngyös Város Önkormányzata közigazgatási területén található lakosok részére biztosítja az alkalmazás speciális funkcióit (VÁroskártya, Ügyek, Részvételi költségvetés, Szolgáltatások). A regisztráció során így szükséges ellenőriznünk a lakcím tényét.
  2. Miért van ennyi kipipálandó mező a regisztráció során? A hatályos adatvédelmi törvények miatt szükséges a felhasználók beleegyezését kérnünk az alkalmazás adatkezelési szabályzata, általános szerződési feltételei és életkor nyilatkozat tekintetében
  3. Mi történik ha Apple vagy Google fiókkal regisztrálok? Ebben az esetben is szükséges megadni a regisztrációs űrlapon szereplő kiegészítő adatokat.
  4. Regisztráltam, de még nincs városkártyám, hol találom? A regisztrációkat ellenőrizzük, az ellenőrzések elvégzése gyors. Lezárt és jóváhagyott regisztrációt követően érhető el a városkártya a Városkátya modul \ Városkártyám almenüben, vagy a képernyő jobb alsó lebegő ikonra kattintással.
  5. Hogyan tudok bejelentéseket tenni az Ügyeknél?  Ehhez regisztrációra van szüksége. A regisztráció elvégzését követően az Ügyek\Új bejelentés űrlapot szükséges kitölteni.
  6. Mi a teendőm, ha törölni akarom regisztrációmat? Ebben az esetben kérjük, hogy a Fiók adatok menün belül válassza ki a Fiók törlése gombot. A fiók törléshez megerősítő e-mail kerül kiküldésre regisztrációja során megadott e-mail címére. Az e-mail kézhezvételét követően kérjük erősítse meg törlési szándékát. Fiókjának törlésével egyidőben adatait anonimizáljuk.

 

Gyöngyös, 2024.04.01